Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

КРУГ - зямны шар (надзейнасць, працяг)

РАДУГА - дзеці сябруюць (згуртаванасць, імкненне ў неба, уверх да дасканаласці

СОНЦА, ПРОМНІ - цеплыня, выгода, надзейнасць, абароненасць

ГОЛУБ - сімвал чысціні і юнацтва, свету

ПАРАСТАК - упартасць, устойлівасць, працяг жыцця

РУКІ - апека, жаданне дабра, дапамогі, спагадлівасць

АБЛОКІ - дзяцінства, святло, рух, лёгкасць

ТРЫ ЛІТАРЫ "Д" - дом, дабрыня, сяброўства

Мэта дзіцячага дома на 2023/2024 навучальны год

 Стварэнне здароўезберагальнага асяроддзя, якое забяспечвае сацыяльную і псіхалагічную абароненасць выхаванцаў дзіцячага дома, паспяховую сацыялізацыю і інтэграцыю ў грамадства, фарміраванне грамадзянскай адказнасці і прававой самасвядомасці.

Задачы на ​​2023/2024 навучальны год:

1. Удасканальваць дзейнасць педагагічных работнікаў установы па абароне правоў і законных інтарэсаў выхаванцаў шляхам рэалізацыі нарматыўных прававых дакументаў у частцы абароны правоў і законных інтарэсаў выхаванцаў.

2. Ствараць умовы для фарміравання здаровага ладу жыцця і захаванне здароўя дзяцей праз сістэмную работу, якая ўключае ў сябе ўзаемазвязаныя адзін з адным напрамкі: фарміраванне фізічнага, маральнага і псіхічнага здароўя, рацыянальную арганізацыю рэжыму працы і адпачынку, прафілактыку залежных паводзін.

3. Садзейнічаць фарміраванню ва ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу адказнасці ў пытаннях пісьменнасці праз маніторынг паспяховасці, якая кантралюе функцыю педагагічнага калектыву.
4. Ствараць умовы, якія садзейнічаюць раскрыццю маральнага і духоўнага патэнцыялу выхаванцаў, фарміраванню ў іх навыкаў адказных паводзін, імкнення да духоўнага самаразвіцця і маральнага самаўдасканалення.
5. Развіваць індывідуальныя здольнасці выхаванцаў праз уцягванне ў дасугавую дзейнасць, праз стварэнне ўмоў для самарэалізацыі выхаванцаў.
6. Удасканальваць работу калектыву, накіраваную на дасягненне ўзроўню сацыяльнай кампетэнтнасці выхаванцаў, падрыхтоўку выпускнікоў да самастойнай жыццядзейнасці.
7. Садзейнічаць пашырэнню рамак сацыяльнага партнёрства праз развіццё аптымальных форм узаемадзеяння з установамі адукацыі, грамадскімі арганізацыямі, соцыумам.
8. Ствараць умовы для асобаснага і прафесійнага росту педагагічных работнікаў і спецыялістаў.

Дзівінская агульнаадукацыйная школа-інтэрнат была адкрыта ў адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў БССР № 659 ад 07.11.1959 года пасля рэарганізацыі Дзівінскага раёна.

5 сакавіка 1960 гады ў школу прыбылі першыя 20 выхаванцаў. З гэтага часу гэты дзень лічыцца Днём нараджэння школы, цяпер дзіцячага дома.

З 1 верасня 1997 года школа рэарганізавана ў школу для дзяцей-сірот.

1 верасня 2009 года УА "Дзівінская дзяржаўная школа-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў" была перайменавана ў ДУА "Дзівінскі дзіцячы дом".

Зараз у дзіцячым доме 34 выхаванца, з іх 13 дзяўчынак і 21 хлопчык. Дзеці дашкольнага ўзросту - 1, пачатковае звяно - 6 выхаванцаў, 2 ступень адукацыі (5-9) - 21, 3 ступень адукацыі - 6.

Усе выхаванцы дзіцячага дома - дзеці-сіроты і дзеці, якія засталіся без апекі бацькоў.

Асаблівасці месцазнаходжання:

Установа дзіцячага дома знаходзіцца ў цэнтры аграгарадка Дзівін, дзе размяшчаюцца Школа мастацтваў, Дом Культуры, Дзівінская сельская бібліятэка. Недалёка ад дзіцячага дома размешчаны дзве праваслаўныя цэрквы, адна з якіх з'яўляецца гістарычным помнікам.

ДУА "Дзівінская сярэдняя школа", ДУА "Дзівінскія яслі-сад", бальніца знаходзяцца ў 10-15 хвілінах хадзьбы ад дзіцячага дома.

У Дзівіне знаходзіцца памежная застава, якая шэфствуе над дзіцячым домам. Ваеннаслужачыя з'яўляюцца частымі гасцямі на занятках і святах установы.

У 3-х кіламетрах ад цэнтра Дзівіна размешчана возера "Любань", на беразе якога размешчаны аздараўленчы лагер "Хваля". У час летніх канікул праходзяць аздараўленне нашы выхаванцы.